در این بازار رقابتی که خیلی از رقیبان شما بر محصولات و خدمات بهتر متمرکز شدهاند، یکی از بهترین استراتژیها برای شکست رقیبان و افزایش فروش، ایجاد تجربهای لذتبخش و متفاوت برای مشتریان است؛ حتی اگر محصولتان فرق چندانی با محصول رقیبان ندارد.
در نقاط تماس تجربه لذتبخش ایجاد کنید
منظور از خلق تجربه لذتبخش؛ ایجاد یک حس خوب در تمام نقاط ارتباط با خریدار است. در انگلیسی اصطلاحی به نام Contact Point یا نقاط ارتباطی وجود دارد. هر زمانی که خریدار به نحوی با ما یا کسبوکار ما در ارتباط است آن لحظات، Contact Point بهحساب میآیند. خیلی مهم است که در تمام نقاط ارتباط، یک حس بسیار خوب برای مشتری ایجاد کنیم.
مثالی از نقاط ارتباط با خریدار
فرض کنید تبلیغ شما در یک مجله چاپ شده است. میخواهیم بررسی کنیم که چه نقاط ارتباطی بین شما (فروشنده) و مشتری وجود دارد.