طرز تهیه چای خوشمزه و خوشرنگ

طرز تهیه چای

طرز تهیه چای بسیار ساده است. چای سیاه پس از آب پرمصرف ترین نوشیدنی جهان است. چای از اکسیداسیون کامل برگ‌های گیاه چای تهیه می شود. به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌هایی که دارد برای سلامتی بدن مفید است. در ادامه همراه کوکا باشید تا با فوت و فن های دم کردن چای سیاه در […]

3 نکته درباره تغییر طرزفکر

همیشه به افراد خوش‌فکر نیاز است. کسی که می‌داند چگونه می‌تواند همیشه یک شغل داشته باشد. افراد خوش‌فکر مشکلات را حل می‌کنند. آن‌ها هرگز برای ساختن یک سازمان، ایده کم نمی‌آورند و همیشه به آینده‌ای بهتر امیدوارند. نحوه فکر کردن افراد موفق، موجب تمایز آن‌ها از افراد ناموفق می‌شود. خبر خوش این است که طرز […]

چگونه پیام بازاریابی بسازیم که فروش را افزایش دهد؟

در این‌ مقاله به نکات لازم برای نوشتن پیامی اشاره می‌کنیم که موجب برانگیختن عکس‌العمل مطلوب از سوی مشتری و افزایش فروش می‌شود. 1. از آزمایش «خب که چی؟» استفاده کنید وقتی متن تبلیغ خود را نوشتید، آن‌ را بخوانید و ببینید آیا از آزمایش «خب که چی» سربلند بیرون می‌آید؟ اگر بعد از خواندن […]

16 نکته برای فروش تلفنی هوشمندانه

تماس تلفنی (زنگ زدن به غریبه‌ها و تشویق آن‌ها به خرید) احمقانه و تحقیرآمیز است. به‌علاوه، هیچ اثری هم ندارد. اغلب فروشندگان، ریزه‌کاری‌های جذب تلفنی خریدار را نمی‌دانند. بسیاری از آن‌ها به تکنیک‌های سستی تکیه می‌کنند که مطمئنا موجب عصبانیت خریدار و عدم پذیرش او می‌شود. اغلب فروشندگان، روش صحیح تماس تلفنی را بلد نیستند […]

ایجاد تجربه لذت‌بخش، بهترین مزیت رقابتی

در این بازار رقابتی که خیلی از رقیبان شما بر محصولات و خدمات بهتر متمرکز شده‌اند، یکی از بهترین استراتژی‌ها برای شکست رقیبان و افزایش فروش، ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت برای مشتریان است؛ حتی اگر محصولتان فرق چندانی با محصول رقیبان ندارد.   در نقاط تماس تجربه لذت‌بخش ایجاد کنید منظور از خلق تجربه […]

خلاصه کتاب آیین دوست‌یابی

آیا برای پیدا کردن دوست خیلی تلاش می‌کنید؟ یا خیلی با دیگران بحث می‌کنید اما نمی‌توانید آن‌ها را با خود هم‌فکر کنید؟‌ آیا فکر می‌کنید روابطتان با همکاران و مشتریان می‌تواند بهتر شود؟‌ راه دوری نروید. راهنمای قطعی غلبه بر این مشکلات همین‌جا است. در خلاصه کتاب آیین دوست‌یابی به مهم‌ترین فن‌های ارائه‌شده در کتاب […]

2 اشتباه در معرفی محصول

بازاریابی تغییر کرده است. کسب‌وکارهایی رشد می‌کنند که قصه‌ای قهرمان‌ محور برای مشتری‌هایشان بسازند. شرکت‌هایی که این روش را در پیش نگیرند از یادها خواهند رفت. بهترین پاداش را وقتی دریافت می‌کنید که قصه‌های مخاطبان را مهم‌تر از قصه‌های خود بدانید. آدم‌‌ها دوست دارند درگیر قصه‌ای بزرگ‌تر از قصه‌ خودشان شوند. برندهایی که مشتری‌ها را […]